wtorek, 21 maja 2013


WIELKIE ŁOWY


relacja z Wielkich Łowów oczami Agi i Tosi
 






1.05.13
Aga pisze:
I dzień Wielkich Łowów. O 14:00 wsiadłyśmy do pociągu i ruszyłyśmy do Radomia. Po trzech godzinach jazdy dojechałyśmy. Na peronie znalazłyśmy pięknego, małego, bezdomnego psiaczka. Od razu przywiązał się do Lidki. Nadałyśmy mu imię Pies. Wsiadłyśmy do następnego pociągu i wkrótce byłyśmy w szkole. Po ułożeniu karimat poszłyśmy na kolację. Po kolacji poszłyśmy spać, ale zasnęłyśmy o północy.
Tosia pisze:
Mama Izy zawiozła mnie na dworzec i czekałyśmy tylko na Jagodę, ale w końcu przyszła i poszłyśmy po pociągu. Siedziałam z Agnieszką z szóstki brązowej. Nudziłyśmy się bardzo w podróży. Miała trwać aż 3 godziny. Potem zagrałyśmy w MAFIĘ i ja byłam lekarzem, a w drugiej rundzie byłam szambonurkiem w rodzaju nijakim.Potem znudziła nam się ta zabawa, zaczęłam więc rozdawać cukierki i mentosy. W końcu jednak dojechałyśmy. Na stacji znalazłyśmy małego pieska, który był bezdomny i zrobiłyśmy wianek dla totemu. Gdy przyjechaliśmy okazało się, że Jagodzie zginęła karimata i szukałyśmy, ale znalazłyśmy. No i w końcu zobaczyłyśmy, gdzie śpimy i się rozpakowaliśmy i zjedliśmy kolację, potem miałyśmy świeczysko, potem się wykąpałyśmy i poszłyśmy spać.






2.05.13
Aga pisze:
II dzień Wielkich Łowów. Wstałyśmy i po śniadaniu poszłyśmy na Apel. Potem miałyśmy warsztaty. Ja robiłam dzwonek z doniczki i pacynkę z filcu. Zrobiłam misia Baloo, stworka Ptysia i dekorację. Po warsztatach była Wielka Gra. Mowgli zaginął, bo porwały go Bander-logi. W nagrodę dostałyśmy delicje. Przemoczyłyśmy się, ale to nic. Wieczorem Akela, Hathi i Ikki śpiewały i tańczyły. Poszłyśmy spać.
Tosia pisze:
Wstałam bardzo wcześnie, była za 5 piąta rano, potem obudziła się Agnieszka i razem grałyśmy w kowboja. Następnie przyłączyła się do nas Iza i grałyśmy we trzy. Potem przyszła Akela i powiedziała, żebyśmy były ciszej, bo inne dziewczynki jeszcze śpią, a potem Jagoda narysowała mi konie. A potem nagle zachciało mi się spać i poszłam znowu spać. No i Akela potem mnie obudziła, bo była ósma. I ubrałyśmy się i wykąpałyśmy w misce. I zjadłyśmy kanapki, które znikały niepokojąco szybko i nagle poszłam do łazienki, a kiedy wróciłam to nie było ani jednej. Jadłyśmy po osiem kanapek. Po śniadaniu poszłyśmy na podwórko szkolne i robiłyśmy przedstawienie. Potem chwile mówiłyśmy o przyjaźni. Następnie wszystkie Gramady poszły nad zalew. i miałyśmy giga apel. Potem całe 14 gromad podzieliło się na grupy mieszane i robiłyśmy dzwonki z doniczki sami. Ale za chwilę zerwała się burza i szybko uciekałyśmy z dzwonkami. i malowałyśmy je w szkole, a potem miałyśmy obiad i na obiad było mięso, surówka i ziemniaki. A teraz leżę i piszę kronikę. Następnie miałyśmy świeczysko, potem się wykąpałyśmy i poszłyśmy spać.



3.05.13
Aga pisze:
III dzień Wielkich Łowów. Dzisiaj znów były warsztaty. Ja brałam udział w teatralnych i zdobniczych. Ozdabiałyśmy kroniki kolorowymi karteczkami. Przedtem zjadłyśmy wszystko na obiad i podwieczorek. Dzisiaj miałyśmy kolejną grę. W zamian za pomoc przyjaciołom Mowgliego dostałyśmy czosnek, który oddałyśmy Mowgliemu. Pokonałyśmy RUDE PSY.
Tosia pisze:
Obudziłam się o 8 rano i Akela musiała mnie dobudzać. Ale w końcu się dobudziłam. Na śniadanie były płatki z mlekiem. Potem miałyśmy Apel. Następnie miałyśmy olimpiadę i było genialnie. Akela była rudym psem. Następnie miałyśmy warsztaty i robiłyśmy torby ekologiczne i ozdabiałyśmy  kronikę. Następnie miałyśmy obiad, na obiad były naleśniki z serem/ Potem robiłyśmy plakaty dżungli. Następnie miałyśmy świeczysko i na świeczysku było przedstawienie, potem się wykąpałyśmy i poszłyśmy spać.



4.05.13
Akela pisze:
wstałyśmy rano zjedliśmy śniadanie, potem pakowaliśmy się i sprzątaliśmy salę. Potem był Apel, a na Apelu dostaliśmy wstążeczkę na totem i różne naklejki i kartki oraz znaczek z łapką, który teraz możemy dumnie nosić na swoim mundurze. Potem poszliśmy na stację i czekaliśmy na pociąg, a w Dęblinie była przesiadka. W drugim pociągu jadłyśmy kanapki z kremusiem. I dojechaliśmy i mama Zuzi zapomniała o Zuzi :)


Zdjęcia z Wilekich Łowów:
https://plus.google.com/u/0/photos/107426989010616434788/albums/5874582491604734129

zdjęcia inncyh Gromad - być może ktoś się znajdzie :)
https://picasaweb.google.com/106768543655137455637/WielkieOwy2013?authkey=Gv1sRgCPfawtT84ZiDCA
https://picasaweb.google.com/112045406211638400742/WielkieOwy2013?authkey=Gv1sRgCKW7-KmrmP7xiQE
https://plus.google.com/u/0/photos/113373989041331314008/albums/5878522507758524945
https://picasaweb.google.com/112574719858826628861/WielkieOwyJedlniaLetnisko14Maja2013RZdjMagdalenaIrcha#
https://plus.google.com/photos/113866731985671471389/albums/5874486007025051841?hl=pl&partnerid=gplp0

Jeszcze będzie niedługo film z Wielkich Łowów, podobno nasze Wilczki załapały się do filmu :) Więc czekamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz